6

رپورٹ ملک فیصل سمرالہ گریس۔جانور کے گوبر سے صحت اور بیماری کا اندازہ لگانا:

Hi Yeilder
دودھ والا جانور کا گوبر فرش سے 1 انچ تک اونچا ہوتا ہے. گوبر کرنے کے بعد اس کے درمیان میں ہلکا گڑھاسا بن جاتا ہے. گوبر فرش پر تھوڑا سا پھیل جاتا ہے. یہ گوبر ذیادہ دودھ دینے کا علامات ہے.

اگر گوبر گولے نما ہو اور فرش سے 3 انچ تک ہو تو جانور کو مطلوبہ لحمیات نہیں ملتا اور اس کو قبض کا شکایت ہوسکتا ہے. یہی وجہ ہے کہ سخت گوبر والے جانور کو مختلف طریقوں سے پیٹ صاف کرنے والے ادویات دیں جاتے ہیں. جس میں نلزان، میگنشم سلفیٹ اور پیرافین یا تیل وغیرہ شامل ہے. مگر یہ مسلے کا مستقل حل نہیں. اس کے بجاۓ خوراک میں پروٹین Cp اور سبز چارہ ذیادہ کرنا پڑتا ہے.

Fattening Animals

اگر گوبر فرش سے 2 انچ اونچا آۓ تو جانور گوشت ذیادہ پکڑتا ہے اور موٹا ہوجاتا ہے. یہ فربہ والے جانوروں کے لیے مناسب ہے مگر دودھ والے جانور کے لیے نہیں.

Pathogenic / Loss Motion

اخری درجہ جس میں گوبر ایک انچ سے بھی پتلا ہوجاتا ہے اور زمین پر پڑنے سے چاروں طرف دور دور تک پھیل جاتا ہے. ریخ ، ریگ ، واہ یا دست کہلاتا ہے.
Two Type of Loss motion
1) اگر جانور کھاتا پیتا ہے تو اس کو یا تو پیٹ کے گول کیڑے ہونگے یا خوراک میں سبز چارہ اور ونڈا مقدار سے ذیادہ ڈالا جاتا ہے.

2) اگر جانور کو دست ہے اور چارہ نہیں کھاتا تو اس کو پیٹ کا زہرباد یا انت کا سوج ہے جو عموما بیکٹریائی بخار سے ہوتا ہے. خوراک میں گوبر یا نمی لگنے سے ایسا ہوجاتا ہے. صفائی کا خیال رکھ کر اس مسلے سے مستقبل قریب میں بچا جاسکتا ہے.
کچھ بیماریاں اور اس کے مطابق گوبر کا رنگ اور ساخت:

Normal Excreta
نارمل گوبر کا رنگ ہلکا بھورا ہوتا ہے. سبز چارہ کھلانے سے سبزی مائل اور جوار/نری/چاری کھلانے سے گوبر سرخی مائل ہوجاتا ہے. اس طرح بچڑے کا نارمل گوبر اگر صرف دودھ پیۓ تو ہلکا سفید مائل آتا ہے. جبکہ پیلا یا چونا رنگت پیٹ کے خرابی ظاہر کرے گا.

Abnornal Feces
اگر بڑے جانور کے گوبر پر خون کے دبے نظر آۓ تو بڑی انت میں سوج ہے. اگر گوبر ذیادہ اور کالے رنگ کا آۓ اور جانور جلدی کمزور ہوجاۓ تو چھوٹی آنت کا سوج اور خون رستا ہوگا.
جس جانور کو باندھ کر خوراک ڈالا جاۓ اس کا گوبر بھورے رنگت کا ہوگا. اگر کھلا چرتا ہے تو تیز سبز اور پتلا گوبر نکالے گا. اگر سفید گوبر آۓ تو جگر کا مسلہ ہوگا جس میں بائل نامی مواد کا رکنا یا نہ بننا شامل ہے. اگر غلطی سے جانور یکدم ، ذیادہ مقدار میں اناج یا دلیہ کھا لے تو پہلے گوبر نہیں آۓ گا اگر گوبر کرے گا بھی ہلکا پیلا نما ریخ ہوگا جو اس کے زندہ بچنے کا علامت بھی ہے . اگر خوراک میں توانائی کی کمی ہوتو گوبر پر کالا جھلی بنے گا.
نوٹ: گاۓ بھنس آج جو گاۓ 3 دن بعد اسکا گوبر بن کر نکل جاتا ہے. جبکہ دودھ پر اس کا اثر 36 گھنٹوں میں نظر آنا شروع ہوجاتا ہے

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں